niedziela, 30 marca 2014

Obsługa techniczna budynku , a także ochrona 24 godziny na dobę.

Jestem kobietą mieszkającą samodzielnie w mieszkaniu i co dzień martwię się, że dojdzie do poważnej awarii. Zazwyczaj gdy coś złego się dzieje, telefonuję po profesjonalistów, ale nie zawsze mam okazję dostrzec usterki w mieszkaniu. Teraz, w sezonie grzewczym, powinnam sprawdzić instalacje, a ja się na tym nie znam. Na szczęście brat pokazał mi stronę http://rutex-home.pl/oferta/ i zdecydowałam, że zapoznam się z ofertą technicznej obsługi budynku. Umówiłam się z fachowcami, którzy skontrolują wszystkie instalacje. Obsługa techniczna i pomoc specjalistów bez wątpienia będzie nieoceniona. Dzięki nim nie będę obawiała się, że coś złego wydarzy się w domu pod moją nieobecność. Z witryny Rutex Home

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz